Naam:
Foto’s:
306
Video’s:

Over ons

Op donderdag 1 september is het dan eindelijk zover! Onze reis waar we zo lang naar hebben uitgekeken, staat op het punt van beginnen. We starten onze reis in Dubai, waar we enkele dagen verblijven. Vervolgens vliegen we naar Beijing om gedurende vier weken het binnenland van China te verkennen. We eindigen hierbij in Hong Kong. Vanaf deze bestemming reizen we door naar Vietnam, waar we over land van het Noorden naar het Zuiden reizen. Vanaf Ho Chi Minh vliegen we naar Jakarta, waar we vier weken de tijd hebben om Java, Bali en Lombok te bezoeken. Halverwege november komt Maikel ons opzoeken, waarbij we gezamenlijk 1,5 week Indonesië bereizen. Vanaf Bali vertrekken we naar Maleisië om gedurende twee weken Kuala Lumpur en nationale parken te bezoeken. Vanuit Singapore vliegen we naar Australië, waar we met een camper de Great Ocean Road zullen rijden (van Adelaide naar Melbourne). Onze reis in Australië eindigt in Sydney, waar we Oud en Nieuw vieren. Ons laatste continent is Noord-Amerika, waar we een road trip maken van San Fransisco naar Los Angeles. Dit doen we via Las Vegas en de bekende nationale parken. Om de reis volledig af te sluiten, verblijven we nog enkele dagen in New York, om vervolgens na 5 maanden weer terug te keren naar Nederland.

Bezochte landen

Wij hebben 33 landen (13%) bezocht:

Afghanistan, Australië, België, China, Cuba, Curaçao, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongkong, Indonesië, Israël, Italië, Jordanië, Maleisië, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.